Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δικαιώματα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δικαιώματα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Άσκηση τουΣτρατού κατά "Εσωτερικού Εχθρού"



Πραγματική άσκηση του Ελληνικού Στρατού, που πλέον συγκροτεί Μονάδες και ασκείται για την αντιμετώπιση του «Εσωτερικού Εχθρού». Η άσκηση με το κωδικό όνομα «Καλλίμαχος» έγινε το περασμένο Σαββατοκύριακο στη Βόρεια Ελλάδα.
Στην άσκηση γίνεται κανονική αναπαρασταση συγκρούσεων με 50 ατομα σαν διαδηλωτές να ρίχνουν πετρες και μπουκάλια σε διμοιρίες οι οποίες ανασυντάσσονται και με βοήθεις σκαπτικών μέσων σπάνε τα οδοφράγματα και κάνουν φάλαγγα σε διαδηλωτές!!!!
Ποιες είναι οι παρεχόμενες εγγυήσεις ότι οι δυνάμεις αυτές δεν θα χρησιμοποιηθούν εναντίον ελλήνων πολιτών στη χώρα μας ?
Τελικά η κυβέρνηση ετοιμάζεται για εμφύλιο πόλεμο και συγκροτεί-εκπαιδευει τις ένοπλες δυνάμεις με αυτό τον προσανατολισμό? 


Δηλώσεις αξιωματικού στο MEGA που πληροφορεί (όσο κι αν προσπαθεί πανικόβλητος να το μαζέψει ο Χασαπόπουλος) πως ο στρατός εκπαιδεύεται για να παρεμβαίνει στην ίδια τη χώρα, ακόμη και για απευθείας επέμβαση του ΝΑΤΟ!!!

Ο τύπος έχει καθημερινή εκπομπή στο HIGH TV, είναι πατενταρισμένος ακροδεξιός και προφανώς αυτά είναι εν γνώσει των Χασαπόπουλου-Αναγνωστάκη.
http://www.google.gr/search?sclient=psy&hl=el&q=%CE%91%CE%BD%CF%84%CF%8E%CE%BD%CE%B7%CF%82+%CE%9C%CF%85%CE%BB%CF%89%CE%BD%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82&aq=f&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&cad=h

Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Οι δημιουργικές καταλήψεις ενοχλούν!





Το Κοινωνικό Κέντρο της Τσαμαδού 15 απειλείται με έξωση...

Το Νοέμβριο του 2009 προχωρήσαμε στην κατάληψη του εγκαταλελειμμένου κτιρίου της Τσαμαδού 15 στα Εξάρχεια. Με αυτή την πολιτική κίνησή μας δώσαμε ζωή σε ένα ρημαγμένο χώρο και επεκτείναμε τις λειτουργίες του Στεκιού Μεταναστών της Τσαμαδού 13. Από την αρχή του εγχειρήματος είχαμε ξεκαθαρίσει ότι θέλουμε έναν ανοιχτό πολιτικοκοινωνικό χώρο, ένα σημείο συνάντησης κοινωνικών αντιστάσεων, ριζοσπαστικών πολιτικών αναζητήσεων, καθώς και πρακτικών που αναδιατάσσουν την καθημερινότητα. Ένα χώρο για το αύριο των αγώνων και το σήμερα των ονείρων.
Από την αρχή επίσης του εγχειρήματος είχαμε ξεκαθαρίσει ότι αυτόν το χώρο θα τον υπερασπιστούμε κόντρα στην τυπική ιδιοκτησία του που τον αφήνει να ερημώνει, αψηφώντας τη διαρκή απειλή για βίαιη έξωση. Το δίκαιό μας, το δημοκρατικό δίκαιο που θεωρεί τη Τσαμαδού 15 «κοινό αγαθό», δηλαδή ένα κοινωνικά χρήσιμο και προσβάσιμο σε όλες και όλους κτίριο, βρίσκεται στον αντίποδα του αυταρχικού γραφειοκρατικού «δικαίου» των κλειστών κτιρίων, των λουκέτων και των αλυσίδων.
Σήμερα, οχτώ μήνες μετά την κατάληψη, το «δίκαιο» των λουκέτων επιχειρεί να ξανακερδίσει το χώρο που έχασε από το δίκαιο των ζωντανών ανθρώπων. Η διοίκηση του Δρομοκαΐτειου, στην ιδιοκτησία της οποίας βρίσκεται το κτίριο, απειλεί με έξωση το Κοινωνικό Κέντρο της Τσαμαδού 15. Η ίδια ακριβώς διοίκηση που άφησε το κτίριο να ρημάξει, που έφαγε αδιαμαρτύρητα ένα μεγαλοπρεπές φέσι 35.000 ευρώ από τον τελευταίο ενοικιαστή, που δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ για το τι συνέβαινε εκεί μέχρι την ημέρα της κατάληψης, έρχεται τώρα να ζητήσει την έξωση των ενοχλητικών καταληψιών. Προφανώς, η διοίκηση του Δρομοκαΐτειου ενοχλείται από τις επισκευές που κάναμε στο κτίριο, από τα μαθήματα ελληνικών για μετανάστες και τις βιβλιοπαρουσιάσεις που έχουν γίνει εκεί, από τις μουσικές συναυλίες και τις πολιτικές εκδηλώσεις που διαρκώς φιλοξενεί η Τσαμαδού 15. Γι' αυτό στέλνει δικαστικούς επιμελητές να αλλάξουν τις κλειδαριές και κάνει μηνύσεις σε όσους καταληψίες γνωρίζει.
Εμείς, από τη μεριά μας, έχουμε πάρει απόφαση να υπερασπιστούμε το χώρο μας. Δηλώνουμε τη βούλησή μας να αντισταθούμε σε οποιαδήποτε προσπάθεια έξωσης του Κοινωνικού Κέντρου της Τσαμαδού 15, είτε από δικαστικούς επιμελητές είτε από άλλες... πραιτωριανές δυνάμεις. Θεωρώντας ότι αυτή η προσπάθεια δεν έχει να κάνει μόνο με τη συγκεκριμένη κατάληψη, αλλά γενικά με την αντιπαράθεση δύο τελείως διαφορετικών αντιλήψεων για την πόλη, τις κοινωνικές χρήσεις των κτιρίων, καθώς και την οργάνωση της καθημερινότητας, καλούμε για τη μέγιστη δυνατή στήριξη από κοινωνικούς, συνδικαλιστικούς και πολιτικούς φορείς που αρνούνται τη βία των κεκλεισμένων θυρών.

Κάτω τα χέρια από τους χώρους αντίστασης και δημιουργίας!
Η κατάληψη της Τσαμαδού 15

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 15ου ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

Ώρα έναρξης: 18:00
Τιμή εισόδου: 6 ευρώ


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9 ΙΟΥΛΙΟΥ

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ
Κεντρική Σκηνή, ώρα 21.30
Deus Ex Machina, Skaribas, Les SkartOi!, Dustbowl
Μεταναστευτική Σκηνή, ώρα 21.30
Συγκροτήματα 2ης και 3ης γενιάς σε Ηiphop, rock, grunge
DJ Theo, Familia Ideale, Kurorat Fiks, Fried Rice, Le blonc
Στη Ρεμπέτικη Σκηνή, ώρα 23.00 η Ματούλα Ζαμάνη


ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ, ώρα 19.30

Frontex, θωράκιση των συνόρων, συρρίκνωση του πολιτικού ασύλου: Αγώνες για το δικαίωμα στη μετακίνηση
Γιώργος Μανιάτης, Δίκτυο Κοινωνικής Υποστήριξης Προσφύγων και Μεταναστών
Νασίμ Μοχαμεντί, Αφγανός πρόσφυγας
Βασίλης Τσιάνος, «Κανένας Άνθρωπος δεν είναι Λαθραίος», Αμβούργο
Εκπρόσωπος της Κίνησης «Αλληλεγγύη στους Πρόσφυγες», Σάμος

Μποϊκοτάζ στο ισραηλινό απαρτχάιντ
Τζαμάλ Τζουμάα, Παλαιστινιακή Εθνική Επιτροπή για το Μποϊκοτάζ στο Ισραήλ, Stop the Wall Campaign
Παρεμβάσεις από τους/τις
Γιώργος Γαλάνης, Καμπάνια «Ένα Σχολείο για τη Γάζα»
Μιχιάρ Εκτάμι, Ένωση Παλαιστίνιων Εργαζομένων
Γιώργος Κ., Πρωτοβουλία «Ένα Καράβι για τη Γάζα»
Νόρμα Ρισμάουι, Σύλλογος Al-Awda (δικαίωμα στην επιστροφή των Παλαιστίνιων προσφύγων)
Συντονισμός: Ομάδα BDS του Συλλόγου Ιντιφάντα

Για ένα μέτωπο ενάντια στις διακρίσεις: φύλο, μετανάστευση, αναπηρία, μειονότητες και σεξουαλικός προσανατολισμός
Αντρέα Ζιλμπέρτ, Athens Pride
Νάκα Καββουρίνου, Ομάδα Γυναικών της ΟΚΔΕ-Σπάρτακος
Λέα Καλαϊτζή, πτυχιούχος Σπουδών Κώφωσης
Κυριακή Κλοκίτη, Δίκτυο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα
Ήλια Μιγκάρδου, «Πίσω Θρανία», πρωτοβουλία δασκάλων για την εκμάθηση ελληνικών σε μετανάστες και πρόσφυγες
Συντονισμός: Ομοφυλοφιλική Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδας

Αγώνας για την απελευθέρωση των πολιτικών κρατουμένων
Πέτρος Γιώτης, Δράση για την Ελευθερία
Γιώργος Καλαϊτζίδης, πρώην πολιτικός κρατούμενος
Μάνια Μαρκάκη, Σωματείο Μισθωτών Μηχανικών
Σπύρος Φυτράκης, δικηγόρος
Παρέμβαση για τους πολιτικούς κρατούμενους στη Συρία


ΠΡΟΒΟΛΕΣ, ώρα 21.00

«Κυπραίες», 70΄ Σκηνοθεσία-Παραγωγή: Βασιλική Κατριβάνου, Bushra Azzouz. Θα ακολουθήσει συζήτηση με τη σκηνοθέτρια και με Ελληνοκύπριες και Τουρκοκύπριες που έχουν συμμετάσχει στο ντοκιμαντέρ.


ΘΕΑΤΡΙΚΑ, ΔΡΩΜΕΝΑ, ΕΚΘΕΣΕΙΣ, ώρα 21.00

«Ειρήνη» του Αριστοφάνη σε διασκευή Γιάννη Καλατζόπουλου από τη θεατρική ομάδα του ΨΝΑ- 18 ΑΝΩ Τμήμα Κοινωνικής Επανένταξης.

Επίσης…
Performance διάσπαρτες σε όλο το χώρο του Φεστιβάλ με θέμα τη μετανάστευση από την ομάδα ELANADISTIKANOUME, σε συνεργασία με τη χορογράφο Despina-Sophia Stamos (N.Y.C.) του The Modern Dance Awareness Society.
ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ, ώρα 19.00
«Παραμύθι, Κίνηση, Παιχνίδι»: Αφήγηση παραμυθιού με δραματοποίηση από τη χοροθεραπεύτρια Δέσποινα Γρανέτα.
«Παίζω, Τρώω, Ανακαλύπτω»: Το ταξίδι της τροφής από ομάδα ρεφλεξιολόγων-Κ.Ε.Ρ.Ε.
«Κουνήσου από τη θέση σου», τραγουδάμε! Η Ομάδα Κρούσης των Πίσω Θρανίων παρουσιάζει το μελωδικό ξεμάτιασμα στο Δ.Ν.Τ..


ΣΑΒΒΑΤΟ 10 ΙΟΥΛΙΟΥ

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ

Κεντρική Σκηνή, ώρα 21.30
Chicks On Speed, Μιχάλης Δέλτα, The Boy, MC Yinka & The Urbanix

Μεταναστευτική Σκηνή, ώρα 21.30
Μεταναστευτικές κοινότητες και οργανώσεις σε παραδοσιακές μουσικές: Πολυφωνικό συγκρότημα «Rodina» (Βουλγαρία), Πολιτιστικός Σύλλογος Μπανγκλαντές «DOEL», Πολιτιστικό Κέντρο Κουρδιστάν
Συγκροτήματα 2ης και 3ης γενιάς σε Ηiphop, rock, grunge: Κώστας Παράξενος, Minus One, The U.N. Band

Στη Ρεμπέτικη Σκηνή, ώρα 23.00 οι Σαμπάχ Attack

ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ, ώρα 19.30

Ενάντια στην δικτατορία του ΔΝΤ
Γουόλντεν Μπέλο, Focus on Global South, Φιλιππίνες
Χόρχε Λουίς Βερμούδες, από το αυτοδιαχειριζόμενο εργοστάσίο Ζανόν, Αργεντινή
Πάνος Κοσμάς, οικονομικός συντάκτης, Κόκκινο
Πέτρος Λινάρδος Ρυλμόν, οικονομολόγος ΙΝΕ/ΓΣΕΕ
Παρέμβαση από το Δίκτυο Καταπολέμησης της Φτώχιας

Κρίση, «εγκληματικότητα», «ασφάλεια» και ακροδεξιά βία
Δημήτρης Καρράς, Νεολαία Ενάντια στο Ρατσισμό στην Ευρώπη, (YRE)
Πέτρος Κωνσταντίνου, Κίνηση Ενωμένοι Ενάντια στο Ρατσισμό και τη Φασιστική Απειλή
Δημοσθένης Παπαδάτος, Τμήμα Δικαιωμάτων Συνασπισμού
Παρέμβαση απο την κίνηση πολιτών 6ου διαμερίσματος

Ποδόσφαιρο, ρατσισμός και εθνικισμός
Κώστας Μαρματάκης, Δίκτυο fm 91,5 Χανιά
Γιάννης Ανδρουλιδάκης, Δημοσιογράφος
Συμμετέχουν και παρεμβαίνουν εκπρόσωποι συνδέσμων οπαδών

Ναρκωτικά: Παλεύοντας ενάντια στην εξάρτηση και τον αποκλεισμό
Όλγα Αναγνώστου, γιατρός, ΟΚΑΝΑ
Δημήτρης Γιαννάτος, ΚΕΘΕΑ-Mosaic
Κατερίνα Μάτσα, 18-Άνω
Ιρανοί Ναρκομανείς Ανώνυμοι
Παρεμβάσεις από τους Τάσο Κομιτόπουλο, ΑΚΟΑ, και τον Αχιλλέα Δεσποτάκη, πρώην τοξικοεξαρτημένο


ΠΡΟΒΟΛΕΣ, ώρα 21.00
«Από το σκοτάδι στο φως: υπάρχει επανένταξη σ’ ένα κόσμο που σε θέλει στο περιθώριο;»
Ντοκιμαντέρ του Δημήτρη Μελέτη για την περιπέτεια του Αχιλλέα Δεσποτάκη.
ΘΕΑΤΡΙΚΑ, ΔΡΩΜΕΝΑ, ώρα 19.30
Ζωντανή Βιβλιοθήκη: Βιωματική δράση για τις διακρίσεις, την προκατάληψη, το ρατσισμό και τον κοινωνικό αποκλεισμό.

Επίσης…
Performance διάσπαρτες σε όλο το χώρο του Φεστιβάλ με θέμα τη μετανάστευση από την ομάδα ELANADISTIKANOUME, σε συνεργασία με τη χορογράφο Despina-Sophia Stamos (N.Y.C.) του The Modern Dance Awareness Society.
ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ, ώρα 19.00
Kινητικά παιχνίδια, από εθελοντές του Κέντρου Ημέρας Βαβέλ.
«Κάνε το πείραμα να πετύχει», Παιχνίδια με πειράματα φυσικής για μικρά και «μεγάλα» παιδιά.


ΚΥΡΙΑΚΗ 11 ΙΟΥΛΙΟΥ

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ
Κεντρική Σκηνή, ώρα 21.30
Θανάσης Παπακωνσταντίνου, Encardia, Salonumuz Klimalidir, Στάθης Δρογώσης.

Μεταναστευτική Σκηνή, ώρα 21.30
Μεταναστευτικές κοινότητες και οργανώσεις σε μουσικοχορευτικά σχήματα: Παιδιά από την Κοινότητα της Τανζανίας, Ένωση Αφρικανών Γυναικών, Πολιτιστικό Κέντρο Γεωργίας «Ο Καύκασος»

Παραδοσιακές μουσικές: Κούρδοι της Συρίας «Koma Hawar», Συγκρότημα από την Παλαιστινιακή Παροικία, Natural Sound Revival (Νιγηρία).

Στη Ρεμπέτικη Σκηνή, ώρα 23.00: Ο Θανάσης Γκέκας και το συγκρότημά του.


ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ, ώρα 19.30

Κρίση και ρατσισμός: για την ενότητα εγχώριων και αλλοδαπών εργαζομένων
Αγγελική Βαλσαμάκη, ΟΚΔΕ-Σπάρτακος
Ανρί Κασόνγκο, Action Congo
Θανάσης Κούρκουλας, Κίνηση Απελάστε το Ρατσισμό
Κλικ Νγκέρε, οικιακά εργαζόμενη
Παρέμβαση από το Δίκτυο Ενίσχυσης και Στήριξης Μεταναστριών (ΔΕΣΜΕ)
Ιθαγένεια, εκπαίδευση, και κοινωνικός αποκλεισμός των μεταναστών/ριών
Εγκίντα Λέκαϊ, ψυχολόγος
Βάσω Νικολάου, «Πίσω Θρανία», πρωτοβουλία δασκάλων για την εκμάθηση ελληνικών σε μετανάστες και πρόσφυγες
Ντίνος Παντελίδης, μέλος Δ.Σ. της ΔΟΕ
Δημήτρης Παρσάνογλου, Κοινωνιολόγος
Παρεμβάσεις από την Καμπάνια «Σώστε τον πολυεθνικό παιδικό σταθμό Μούντινγκ Νάυον» της ΚΑΣΑΠΙ και την Act Up

Για την επιστροφή των Μακεδόνων πολιτικών προσφύγων του Εμφυλίου
Σίσσυ Βωβού, Αντιεθνικιστική Αντιμιλιταριστική Πρωτοβουλία
Αλεκσάνταρ Κοβατσέφσκι, Κίνημα για την Κοινωνική Δικαιοσύνη «Λένκα», Μπίτολα
Τάσος Κωστόπουλος, δημοσιογραφική ομαδα ΙΟΣ
Γκιόργκι Κανγκούροφ Ντρούστβο, πολιτικός πρόσφυγας, Σκόπια


ΠΡΟΒΟΛΕΣ, ώρα 21.00

Ταινίες μικρού μήκους με θέμα τη μετανάστευση.


ΘΕΑΤΡΙΚΑ, ΔΡΩΜΕΝΑ, ώρα 19.00

«Μικρές Σκηνές Καθημερινής Βίας», διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ για τις διακρίσεις από την Ακτιβιστική Ομάδα Θεάτρου του Καταπιεσμένου (ΘτΚ) της Διεθνούς Αμνηστίας – Ώσμωσις.
«Κινητά κι ακίνητα», Μονόπρακτη σπονδυλωτή σάτιρα, που γράφτηκε για τη θεατρική ομάδα των μαθητών, ελλήνων και μεταναστών, του 2ου ΤΕΕ Ν. Σμύρνης.
Υπεύθυνη θεατρικής ομάδας: Θούλη Στάικου

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ, ώρα 19.00

Εργαστήρι πηλού
«Tο παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού», από εθελοντές της ΠΥΞΙΔΑΣ.


ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ
Έκθεση σκίτσου για την κρίση
Έκθεση Αντιρατσιστικής Αφίσας από τα Δημιουργικά Κύματα της Ένωσης Γραφιστών Ελλάδας
«Με λένε…», μια ιδιαίτερη έκθεση φωτογραφίας από την Oμάδα «Διάφραγμα 26».
Παραμεθόριος και «no border camp 2009» Όσα είδε ο φακός…
Εξέγερση στο Ιράν. Έκθεση φωτογραφίας με θέμα την ιρανική εξέγερση στις αρχές του 2010.

Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

Ο Τάσος Τέλογλου προτείνει... Χούντα!


Είναι σαφές πλέον πως η αστική τάξη δεν θα έχει κανέναν ενδοιασμό να χρησιμποιήσει οποιοδήποτε μέσο για να επιβιώσει από την κατατροφή. Ακόμη και την κατάργηση της δημοκρατίας! Δείτε τι προτείνει ο δημοσιογράφος της Καθημερινής (που μαζί με τον ΣΚΑΪ έχουν εξελιχθεί σε υπουργείο προπαγάνδας!) Τάσος Χουν-Τέλογλου!




Στο protagon.gr o Τάσος Τέλλογλου, δημοσιογράφος στο συγκρότημα Αλαφούζου με την πιο σκληρή γραμμή απέναντι στην αριστερά, ανέβασε κείμενο υπό τον τίτλο "το τίμημα της εκλογής". Εκεί λοιπόν καταλήγει:

"Δέν υπάρχει αμφιβολία οτι οι «πατέρες» της σημερινής «καταστροφής « είναι πολλοί και διαχρονικοί και πρίν απ όλα οι κυβερνήσεις του Κωνσταντίνου Καραμανλή του νεότερου που μαλλον ηταν οι χειρότερες απο το 1974. Αλλά δέν υπάρχει και η παραμικρή αμφιβολία οτι το όνομα του τρίτου Παπανδρέου θα μείνει συνδεδεμένο με την ημέρα που οι τίτλοι του ελληνικού δημοσίου «χαρακτηρίστηκαν σκουπίδια». Ο πολιτικός χρόνος αυτής της κυβέρνησης εχει παρέλθει ,το πιθανότερο όμως είναι οτι και η επόμενη θα εχει ως βασικό κορμό της το ΠΑΣΟΚ. Είναι ανάγκη να έχει πρωθυπουργό τον κ Παπανδρέου;"


Λίγο μετά ακολουθεί σχόλιο-ερώτηση του Άρη Δαβαράκη:
"Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ χωρίς τον Παπανδρέoυ;
Η τελευταία φράση του κειμένου σου Τάσο είναι πολύ εντυπωσιακή. Να γίνει δηλαδή συνέδριο και εκλογή άλλου αρχηγού εν μέσω αυτής της απερίγραπτης κατάστασης ή απλώς να παραιτηθεί ο Γιώργος υπέρ κάποιου άλλου - του Χρυσοχοϊδη π.χ; Η προτείνεις μια άλλη, άλλου είδους κυβέρνηση, με εξωκοινοβουλευτικές προσωπικότητες και εκλεγμένους πολιτκούς, στηριγμένη από το ΠΑΣΟΚ; Επειδή περνάμε δύσκολες μέρες και ώρες, πες μας πιο καθαρά τι σκέφτεσαι. Εμένα πάντως με ενδιαφέρει πολύ η άποψή σου γιατί ξέρω οτι στηρίζεται σε γερά θεμέλια γι’ αυτό και θέλω να την καταλάβω και να την επεξεργαστώ καλύτερα".


Και ιδού η απάντηση-άποψη του Τάσου Τέλλογλου:
"Κατ αρχήν γραφω "βασικό κορμό" το ΠΑΣΟΚ , αρα δέν θα είναι μόνο ΠΑΣΟΚ .Το ΠΑΣΟΚ ψηφίστηκε τον Οκτώβριο για να εφαρμόσει μία αλλη πολιτική απο αυτή που τώρα χρειάζεται ο τόπος .Το ΠΑΣΟΚ δέν διαθέτει δημοκρατική νομιμοποίηση για τα μέτρα που θα ανακοινωθούν τα επόμενα 24ωρα .Να κάνουμε εκλογές;Δέν είμαστε αυτόχειρες .Αρα τι μένει; Μία κυβέρνηση σαν και εκείνη του Κωνσταντίνου Καραμανλή τον Ιούλιο του 1974 , απο όλους τους πολιτκούς χώρους Η κυβέρνηση αυτή πρέπει να εχει εκτακτες εξουσίες ,για να το πώ πιο απλά η χώρα είναι σε κατάσταση εκτακτης ανάγκης χωρίς δικτατορία αλλά ορισμένα αρθρα του συνταγματος πρέπει να βγούν "εκτός" η να ερμηνευτούν ανάλογα. Εκδηλώσεις σαν κι εκείνες του ΠΑΜΕ στον Πειραιά πρέπει να δίνεται η δυνατότητα κηρύσσονται αμέσως παράνομες με διαδικασίες αυτοφώρου , πρέπει να περιοριστεί το δικαίωμα της απεργίας αλλά και της διαμαρτυρίας σε ευαίσθητους τομείς(πχ πιλότοι της πολεμικής αεροπορίας ,απεργία εκπαιδευτικών μέσα στις εξετάσεις )Στο Βέλγιο πρίν μερικά χρόνια μία τετοια κυβέρνηση συναπισμού προχώρησε σε αναστολή ορισμένων συνταγματικών διατάξεων για ενα διάστημα . Ο κ Παπανδρέου είναι ακατάλληλος για να ηγηθεί μιας τετοιας κυβέρνησης "εθνικής ανάγκης", μπορεί να είναι αντιπρόεδρος της και υπουργός των Εξωτερικών αλλά επικεφαλής πρέπει να είναι κάποιος που να μην διστάζει μπροστά σε οποιο κόστος".


Χωρίς σχόλια...

Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

Νέα υπόθεση "Ζαρντινιέρας" - Λευτεριά στον Μάριο Ζέρβα!


Τη Δευτέρα 16.03.2010 κρίθηκε προφυλακιστέος ο 28χρονος Μάριος Ζέρβας μετά τη σύλληψή του στην πορεία της απεργίας 11.03.2010, από αστυνομικό στον οποίο προφανώς δεν άρεσαν τα... ράστα μαλιά του Μάριου. Ο Μάριος είναι δάσκαλος κολύμβησης και είχε μαζί του μία τσάντα με τα σύνεργα της δουλειάς του. Αυτήη τσάντα κατηγορείται με χλακευμένο κατηγορητήριο πως περιείχε μολότωφ και κουκούλες.

Η σκηνή σύλληψης του Μάριου που αντιμετωπίζει κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος έχει καταγραφεί από φωτογραφικές μηχανές καθώς υπάρχουν και δεκάδες μάρτυρες που διαψεύδουν μία προς μία τις κατηγορίες.

Ανακριτής και εισαγγελέας άκουσαν εκτός διαδικασίας μάρτυρες αστυνομικούς ενώ αγνόησαν τους υπόλοιπος μάρτυρες που παρευρίσκονταν στα γεγονότα .Επιπλέον αγνόησαν κατά παράβαση διατάξεις περί προφυλακίσεως σύμφωνα με τις οποίες για την κράτηση ενός συλληφθέντα πριν τη δίκη απαιτείται να είναι ύποπτος φυγής ή να έχει αμετάκλητες καταδίκες στο ιστορικό του. Στην περίπτωση αυτή τίποτα από τα δύο δεν ισχύουν.


Απαιτούμε

1.Την άμεση αποφυλάκιση του συλληφθέντα Μάριου Ζέρβα

2.Την αποδέσμευση από όλες τις αβάσιμες κατηγορίες που αποδίδονται και στους 5 συλληφθέντες

Τέλος καταγγέλλουμε τη στάση της κυβέρνησης που στηρίζει την αστυνομική αυθαιρεσία.Δεν ανεχόμαστε καμία κατάργηση των δημοκρατικών μας δικαιωμάτων και δεν δείχνουμε καμία ανοχή στην ποινικοποίηση των αγώνων


Την ημέρα της δίκης τα ΜΑΤ χτύπησαν με γκλοπ τον κόσμο που είχε συγκεντρωθεί στο χώρο των δικαστηρίων για συμπαράσταση!!!


Εδώ το βίντεο:http://dimitrismeletis.blogspot.com/

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ;;;

Ηχητικό με συνέντευξη του Μάριου μέσα από τις φυλακές: http://www.edromos.gr/

http://freemariosz.wordpress.com/
Το σχετικό group στο fb:

Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Ακόμη ένας κρατούμενος νεκρός στον Κορυδαλλό.


Απαγχονισμένος βρέθηκε στην τουαλέτα του κελιού του ένας 40χρονος Αλβανός που βρισκόταν υπό προσωρινή κράτηση για το αδίκημα της απόπειρας ανθρωποκτονίας.

Σύμφωνα με καταγγελίες στην "Ε", ο αυτόχειρας ζητούσε επί μέρες επίμονα να του παρασχεθεί ψυχολογική βοήθεια, ενώ η σορός του απομακρύνθηκε μέσα σε ένα σακί, γεγονός που προκάλεσε σοκ και αγανάκτηση στους συγκρατούμένους του. Οι υπόλοιποι έγκλειστοι του κελιού μεταφέρθηκαν αλυσοδεμένοι στο αρχιφυλακείο.

Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2009

Επιτέλους, πολιτικός όρκος!



Επιτέλους πολιτικός όρκος, δεν είμαστε στην εποχή του Κολοκοτρώνη!!!


Τα δύο τελευταία χρόνια, οι φοιτητές/τριες του μεταπτυχιακού προγράμματος Πολιτική Επιστήμη και Ιστορία του Παντείου αρνούνταν να ορκιστούν βάσει του παλιού τυπικού που προέβλεπε την εκφώνηση όρκου με θρησκευτικές αναφορές, γραμμένου σε μία περίεργη μίξη αρχαίων και καθαρεύουσας, η οποία μάλιστα διανέμονταν γραμμένη σε... μονοτονικό (τι κιτς!).


Πλέον, με πρόταση του σχήματος Manifesto - Αριστερή Ενότητα Μεταπτυχιακών και με απόφαση του τμήματος που υποστηρίχθηκε και από το Σύλλογο Μεταπτυχιακών Φοιτητών/τριών Παντείου, ο θρησκευτικός και αρχαιοπρεπής όρκος αντικαταστάθηκε με έναν πολιτικό, γραμμένο στη νεοελληνική. Την προηγούμενη εβδομάδα έγινε η πρώτη ορκωμοσία με το νέο τυπικό, η οποία είναι και η πρώτη πολιτική ορκωμοσία που έγινε στο ελληνικό πανεπιστήμιο!!!

Η ικανοποίηση μας είναι μεγάλη, καθώς κάνουμε ένα βήμα για την κατοχύρωση στοιχείων της δημόσιας ζωής που σε άλλες χώρες αποτελούν αυτονόητα δεκαετιών Έστω κι έτσι όμως, η αρχή έγινε. Ήδη, ο Σύλλογος Μεταπτυχιακών Φοιτητών/τριών Παντείου προγραμματίζει Συνέντευξη Τύπου σε συνεργασία με άλλους φορείς με αίτημα την συνολική κατάργηση των θρησκευτικών ορκωμοσιών από όλα τα δημόσια τελετουργικά.

Παρακάτω, το κείμενο του Πολιτικού Όρκου και το κείμενο που υπέγραφαν οι φοιτητές τα δύο προηγούμενα χρόνια και εκθέτει τους λόγους της στάσης μας. Συνεχίζουμε!


ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΟΡΚΟΥ


Εδώ, στον χώρο του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, ενώπιον του Πρύτανη, των καθηγητών μου, των συμφοιτητών μου, και ολόκληρης της πανεπιστημιακής κοινότητας, δεσμεύομαι στην τιμή και την υπόληψή μου ότι θα χρησιμοποιώ τις γνώσεις που απόκτησα κατά τη διάρκεια των σπουδών μου με πνεύμα ελευθερίας και τεκμηριωμένο στοχασμό.
Δεσμεύομαι στην τιμή και την υπόληψη μου ότι θα ακολουθώ όσα επιτάσσει η ακαδημαϊκή και επιστημονική δεοντολογία, συμβάλλοντας ενεργά στην προώθηση του ορθού λόγου, της επιστημονικής γνώσης και της τεκμηριωμένης κριτικής και στην ανάσχεση της μισαλλοδοξίας, των προλήψεων και των συλλογικών ιδεοληψιών προς όφελος της κοινωνίας.
Δεσμεύομαι στην τιμή και την υπόληψη μου ότι, κατά την άσκηση των μελλοντικών μου δραστηριοτήτων, θα συνδράμω όσους έχουν την ανάγκη μου, θα προασπίζομαι την ειρήνη, τη δικαιοσύνη, την ελευθερία, την ισότητα, τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα κάθε συνανθρώπου μου, ανεξάρτητα από φύλο, ηλικία, κοινωνική τάξη, θρήσκευμα, γλώσσα, εθνική, φυλετική ή πολιτισμική ταυτότητα.


ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ


Στην πανεπιστημιακή πραγματικότητα της Ελλάδας, επιβιώνει ένα εθιμικό τυπικό που, ευτυχώς, δεν τηρείται σε όλα της τα ΑΕΙ. Πρόκειται για το τυπικό της λεγόμενης «ορκωμοσίας», στη βάση ενός κειμένου γραμμένου σε αρχαΐζουσα γλώσσα με θρησκευτικές αναφορές.
Κρίνουμε πως η επιστημονική διδασκαλία και έρευνα και η κριτική σκέψη δεν χρειάζονται την επικύρωση κανενός θρησκευτικού όρκου, δεν χρειάζονται δηλαδή καμία μεταφυσική διαμεσολάβηση. Η πίστη έχει τη θέση της στις ψυχές των ανθρώπων που τη συμμερίζονται, μα όχι και στους θεσμούς της πολιτείας.
Σεβόμαστε απολύτως το δικαίωμα της ανεξιθρησκίας, πλην όμως (ή για αυτό ακριβώς) επιμένουμε πως τα όσα κατά την ορκωμοσία μας συνομολογούμε για το σεβασμό προς την επιστήμη θα πρέπει να περιλαμβάνουν και να δεσμεύουν τους θιασώτες κάθε θρησκευτικής πεποίθησης (άρα και της αθεΐας), στόχος που μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την απάλειψη κάθε θρησκευτικής αναφοράς από το κείμενο του όρκου.


Για τους παραπάνω λόγους διεκδικούμε την κατάργηση της θρησκευτικού χαρακτήρα ορκωμοσίας μας και την αντικατάσταση του κειμένου με πολιτικό όρκο.

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

Αν χρειαστεί, θα σας συλλάβω όλους!!!

- "Κάτσε καλά, γιατί θα τους βάλω να συλλάβουν κι εσένα!!!"



Τα λέγαμε... Μετά την πορεία του Πολυτεχνείου και την προσαγωγή 290 και πλέον ατόμων εκ των οποίων τελικά συνελήφθησαν οι 7 (ποσοστό 2%!!!) αλλά και τις επιδρομές της αστυνομίας τον Οκτώβρη στα Εξάρχεια και τις 8 συλλήψεις επί συνόλου 80 προσαγωγών (ποσοστό 10%, σαν να πέφτει η... ευστοχία της αστυνομίας!) φαινόταν πως πάμε σε ένα μοντέλο προληπτικών συλλήψεων, προληπτικής καταστολής, προληπτικής καταδίκης. Το τεκμήριο της αθώωτητας αναιρείται στην πράξη και όλοι γινόμαστε ένοχοι μέχρι αποδείξεως του εναντίου. Όλοι; Έτσι φαίνεται, αφού όταν στο MEGA o κ. Οικονομέας επεσήμανε στον υπουργό ΠΡΟΠΟ πως αν συνεχίσει έτσι ίσως την επόμενη φορά χρειαστεί να προσαγαγει προληπτικά 2.000 άτομα, ο Χρυσοχοϊδης δήλωσε πως αν χρειαστεί θα το κάνει!!! Μήπως να απαγορευτούν τελείως και οι πορείες; Τότε θα αποφεύγονται στα σίγουρα τα επεισόδια!!!

Ο κ. Χρυσοχοϊδης παραμένει λοιπόν περήφανος για τη στάση της αστυνομίας. Διαλαλεί πως επί των ημερών του δεν κάηκε η Αθήνα σε αντίθεση με τον περσινό Δεκέμβρη. Προφανής η απάτη, αφού οι περσινές συνθήκες (όπου η βία εναντίον της αστυνομίας με τον πετροπόλεμο και την πολιορκία των Αστυνομικών Τμημάτων συναντούσε μία πρωτοφανή κοινωνική συναίνεση) δεν είχαν καμία σχέση με τις φετινές. Αλλά δεν βαριέσαι, ο... σοσιαλιστής κι αν δεν τα βλέπει τα ταιριάζει...!

Για να δούμε λοιπόν για τι πράγμα είναι περήφανος ο κ. Χρυσοχοϊδης:

  • 850 άνθρωποι προσήχθησαν στην αστυνομία (η συντριπτική πλειονότητα προληπτικά!) για να αφεθούν τελικά σχεδόν όλοι ελεύθεροι αφού δεν υπήρχαν στοιχεία σε βάρος τους; Άρα, γιατί προσήχθησαν; Γιατί ταλαιπωρήθηκαν; Γιατί τους πήραν δαχτυλικά αποτυπώματα και φωτογραφίες, γιατί τους άνοιξαν φάκελο;;; Ο κ. Χρυσοχοίδης δήλωσε πως υπήρχαν αναφορές, από το δίκτυο πληροφοριών της αστυνομίας, πως οι συγκεκριμένοι άνθρωποι σχεδίαζαν επιθετικές ενέργειες. Άρα, από εδώ και πέρα θα παιρνάμε όλοι μία βόλτα από τη ΓΑΔΑ, μόνο και μόνο επειδή κάποιος μας υποπτεύεται;;; Και μήπως, αφού οι πληροφορίες αυτού του φοβερού δικτύου της αστυνομίας δεν επιβεβαιώθηκαν, μήπως να άλλαζε ο υπουργός τα στελέχη του και να ζητούσε και καμιά συγνώμη από τους πολίτες;

  • Φοιτητής στη Θεσσαλονίκη συλλαμβάνεται ενώ δεν συμμετείχε καν στην πορεία (βγήκε από το σπίτι του για να πετάξει τα σκουπίδια με τις... μπιτζάμες), ξυλοκοπείται και του "φορτώνεται" μία τσάντα με πέτρες και μπουκάλια για να φανεί ένοχος! Οι αστυνομικοί επιμένουν πως συνελήφθη κρατώντας την τσάντα και τελικά παραδέχονται πως έκαναν λάθος μόνο όταν εμφανίζεται βίντεο που αποδεικνύει την προβοκάτσια τους. ΕΛΕΟΣ!!!! (http://www.tvxs.gr/v28049) ΕΔΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ: http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=85717&cid=4
  • Μπλοκ αριστερών οργανώσεων χτυπήθηκαν από την αστυνομία με γκλοπ και χημικά, χωρίς καμία αιτία, ακόμα και σε περιπτώσεις όπου δεν συνέβαιναν επεισόδια! Ειδικά, μπλοκ του ΣΥΡΙΖΑ χτυπιέται και διαλύεται στην οδό Πεσαμζόγλου!

  • Μπλοκ μαθητών/τριών με παρουσία γονέων στην περιφρούρηση του διαλύθηκε από επικίνδυνες εφορμήσεις μηχανών της Ομάδας Δ, πριν καθυβριστούν και χτυπηθούν από τα ΜΑΤ. Μία μαθήτρια 14 χρόνων τραυματισμένη από την αστυνομία. (Καταγγελία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων: http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=510431)

  • Μία διαδηλώτρια παραλίγο θα ήταν νεκρή αφού την χτύπησε αστυνομικός της Ομάδας Δ με τη μηχανή του. Χτυπήθηκαν και όσοι προσπαθούσαν να τις προσφέρουν τις πρώτες βοήθειες, μεταξύ των οποίων και γιατροί που το καταγγέλουν επωνύμως! Κατασταλτικός παροξυσμός; Ανεπαρκής εκπαίδευση των αστυνομικών; Ό,τι και να ισχύει, οι συγκεκριμένοι άνθρωποι είναι μέλη της αστυνομίας που πρέπει αμέσως να αποσυρθούν από το δρόμο. Όχι τίποτε άλλο, αλλά ο κ. Καρατζαφέρης εκθέτει με την συμπαράσταση του τον κ. Χρυσοχοίδη!

    • Μία δημοσιογράφος της ΑΥΓΗΣ σοβαρά τραυματισμένη από επίθεση των ΜΑΤ, με κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και μώλωπες. Η μαρτυρία της: "Βρισκόμουν στην αρχή της Φιλελλήνων. Μοτοσυκλετιστές της ομάδας Δ που βρίσκονταν στην Καραγιώργη Σερβίας παρατηρούν τα επεισόδια στη Μητροπόλεως και αρχίζουν να τρέχουν με τις μοτοσυκλέτες τους. Βλέπω τις πρώτες μηχανές να μας προσεγγίζουν μαρσάροντας και σκέφτηκα ότι θα κατευθυνθούν στα επεισόδια, αφού ήταν ξεκάθαρο ότι εμείς δεν εμπλεκόμαστε σε αυτά. Οι πρώτοι της 'φάλαγγας' πραγματοποιούν μικρό ελιγμό και ένας από αυτούς έρχεται κατά πάνω μου. Όταν πλέον συνειδητοποίησα ότι θα με χτυπήσει, πρόλαβα να κάνω μόλις ένα βήμα πίσω. Βήμα που με έσωσε, γιατί, σύμφωνα με διαδηλωτή που με βοήθησε μετά, ο συγκεκριμένος αστυνομικός χτύπησε πρώτα εμένα στο πλάι και στη συνέχεια με τη ρόδα του παρέσυρε την συνταξιούχο Αγ. Κουτσουμπού. Όταν άνοιξα τα μάτια μου είδα γκλομπς από πάνω μου, αφού αστυνομικοί χτυπούσαν όποιον επιχειρούσε να μας βοηθήσει. Δεν μπήκαν καν στον κόπο να δουν αν αυτοί που είναι πεσμένοι κάτω ζουν, αν τους χτύπησαν πολύ”.

    • Άνδρας της Ομάδας Δ καταγγέλεται πως κυνηγάει διαδηλωτές κρατώντας το όπλο του!

    http://mpatsok2009.blogspot.com/2009/12/k.html



    • Εισβολή στο Πολιτικό Στέκι Ρεσάλτο και φοβερή προπαγανδιστική διαχείρηση! Ο χώρος παρουσιάστηκε ως γιάφκα ενώ είναι στέκι που υπάρχει και λειτουργεί εδώ και χρόνια στην περιοχή του Κερατσινίου, εκδίδοντας ακόμη και εφημερίδα! Παρεμβαίνει στην τοπική κοινωνία με όρους μαζικής απεύθυνσης, ακόμα και σε εργατικούς χώρους. Ενδεικτικά, στα δικαστήρια για να συμπαρασταθεί στα μέλή του Ρεσάλτο ήταν και ο Πρόεδρος του Σωματείου μετάλλου της ζώνης Περάματος (ΠΑΜΕ) γιατί το ΡΕΣΑΛΤΟ έχει διοργανώση σοβαρές κινητοποιήσεις για το θέμα. Ως ενοχοποιητικά στοιχεία θεωρήθηκαν άδεια μπουκάλια μπύρας, δύο μπιτόνια βενζίνης, μάσκες για προστασία από τα χημικά, κάποια σφυριά και μαδέρια και μία χειροβομβίδα κρότου-λάμψης. Το ότι τα μπουκάλια θα πήγαιναν στην ανακύκλωση, το ότι στο χώρο υπήρχε σόμπα πετρελαίου (εξού και τα μπιτόνια!), πως η χειροβομβίδα ήταν χρησιμοποιημένη (προφανώς την μάζεψαν από κάποια πορεία, για αυτό και δεν καταγράφηκε καν στην έκθεση της αστυνομίας!!!) και το ότι σε κάθε στέκι υπάρχουν και κάποια ξύλα που συνήθως χρησιμποιούνται για λόγους περιφρούρησης του χώρου ή σε πορείες, δεν απασχόλησαν τον υπουργό που σε ρόλο "παπαγάλου" κατευθείαν προπαγάνδισε με ψέματα στα ΜΜΕ τη μεγάλη του επιτυχία, χαλκεύοντας όλα τα στοιχεία! Η ανακοίνωση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κερατσινίου (με δήμαρχο μέλος της ΝΔ!) αποστομώνει τον υπουργό - σερίφη! (http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=510432)

    • Παραβίαση του ασύλου του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης χωρίς άδεια των αρχών. Η αστυνομία εισέβαλε στον προάυλιο χώρο και πέταξε χημικά μέσα στο κτήριο με συνέπεια να κινδυνεύσουν οι 1.000 φοιτητές που έκαναν εκείνη την ώρα Γενική Συνέλευση αλλά και παρακολουθούσαν μαθήματα οι οποίοι και πηδούσαν από τα παράθυρα για να αποφύγουν την αποπνικτική ατμόσφαιρα που προκάλεσαν τα χημικά. Διαμαρτυρήθηκαν για το γεγονός ο Κοσμήτορας του Πολυτεχνείου και η πρόεδρος των καθηγητών του Πανεπιστημίου. Ο καθηγητής Μυλόπουλος κατήγγειλε πως συνέλαβαν φοιτητή του και του φόρεσαν κουκούλα για να τον ενοχοποιήσουν! (http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=510418)
    • Κάτοικος των Εξαρχείων βγάζει βόλτα τον σκύλο του και συλλαμβάνεται από τα ΜΑΤ, του φοράν διά της βίας αντιασφυξιογόνα μάσκα (καταγγέλεται επωνύμως από μάρτυρες!) για να τον ενοχοποιήσουν και ξυλοκοπείται. Κρατείται για ώρες στη ΓΑΔΑ χωρίς νερό (!) και σήμερα νοσηλεύεται πολυτραυματίας!!! http://www.tvxs.gr/v27836

    • Στην πορεία της Θεσσαλονίκης η αστυνομία απέκλεισε ένα τμήμα και συνέλαβε στο σωρό 100 φοιτητές επειδή... παραπέρα γίνονταν επεισόδια!

    • Εικόνες συνύπαρξης αστυνομικών και "κουκουλοφόρων" στα Χανιά. Πως μπορούν οι πολίτες να ελέγξουν τη δράση των αστυνομικών; Πως μπορούμε να ξέρουμε ποιος διαπράττει παράβαση καθόκοντος όταν φοράει κουκούλα; Πως ξέρουμε πως ανάμεσα στους κουκουλοφόρους δεν υπάρχουν Χρυσαυγίτες;

    Το βίντεο




    και η ομολογία των αστυνομικών: http://www.stokokkino.gr/xania_091209.MP3/view

    Θα μπορούσαμε να αναφέρουμε πολλά ακόμη τέτοια περιστατικά. Θα μείνουμε όμως σε μία δήλωση του Χρυσοχοϊδη. "Να τελειώνουμε με τους μύθους της Μεταπολίτευσης" είπε, αναφερόμενος προφανώς στις δημοκρατικές ευαισθησίες και το πανεπιστημιακό άσυλο. Πρόκειται για την ίδια κουβέντα που έλεγαν συχνά πυκνά οι εκπρόσωποι των πιο σκληρών δεξιών τάσεων της Νέας Δημοκρατίας. Πρόκειται για το ίδο πράγμα που εννοεί και ο Σαρκοζί όταν λέει πως πρέπει "να τελειώσουμε με την κληρονομιά του Μάη του '68"...


    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ;

    Y.Γ.

    Βίντεο - δωράκι:

    1. Αστυνομικοί πετάνε πέτρες στον κόσμο στα Προπύλαια:

    2. Ακούστε που γράφει ο αστυνομικός τον υπουργό του:

    Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

    Ακούσατε να σκάει καμιά βόμβα;


    Ανακοίνωση για έκρηξη βόμβας σε γραφεία πολιτικού χώρου της Θεσσαλονίκης.

    Ασφαλώς, δεν είπε κανένας τίποτα. Αν ήταν κανένα γκαζάκι σε γραφεία πολιτευτή της ΝΔ, θα μας είχαν ζαλίσει για την "εξάπλωση της τρομοκρατίας"...!


    Τα ξημερώματα της 24ης Νοεμβρίου ο Ελεύθερος Κοινωνικός Χώρος Buena Ventura, και μαζί της όλοι και όλες μας, τα στέκια, τα κινήματα, η πόλη, οι κάτοικοι, δεχτήκαμε μια βρώμικη επίθεση. Αυτοί που τοποθέτησαν τον εκρηκτικό μηχανισμό ήθελαν να καταστρέψουν, να τρομοκρατήσουν, να απειλήσουν -και δυστυχώς δεν φαίνεται ότι είχαν ιδιαίτερο πρόβλημα και να σκοτώσουν, αφού τα θραύσματα της βόμβας σκορπίστηκαν στα δωμάτια των γύρω κατοικιών.Για μια ακόμα φορά τους τελευταίους μήνες, βόμβες, χειρομβομβίδες, σφαίρες, βιτριόλια, ρόπαλα ή γκαζάκια επιστρατεύονται ενάντια σε χώρους κινημάτων ή μεταναστών. Το ίδιο άρωμα παρακράτους, η ίδια εκκωφαντική σιωπή των κυριάρχων ΜΜΕ, η ίδια εξοργιστική ανοχή της Αστυνομίας. Για όλες αυτές τις βουβές, τρομοκρατικές, δολοφονικές επιθέσεις, καμία «εξάρθρωση οργάνωσης», καμία «αποκάλυψη γιάφκας», καμία πολύμηνη προφυλάκιση.


    Δεν γνωρίζουμε ποιες από αυτές τις επιθέσεις τις ενορχηστρώνουν οι σκοτεινοί κύκλοι του ίδιου του κράτους και ποιες οι γνωστές φασιστικές συμμορίες. Γνωρίζουμε όμως ότι αυτή η βία παράγεται μέσα από την καλλιέργεια της επίσημης ένστολης τρομοκρατίας, την καταστολή των αγώνων, την ποινικοποίηση των ανθρώπων, μεταναστών ή ντόπιων. Το «μήνυμα» αυτής της βίας στρέφεται κυρίως ενάντια στην κοινωνία: την απειλεί να μην συναντηθεί με τα κινήματα, να μην βγει έξω από το σπίτι της, να μην ψάχνεται.


    Το λάβαμε λοιπόν το μήνυμα. Αυτοί είναι με τον τρόμο και τις συμμορίες, με τη Θεσσαλονίκη του Γκοτζαμάνη, εμείς με την άλλη Θεσσαλονίκη, των μεταναστών, των κινημάτων, της αλληλεγγύης. Αυτοί είναι λίγοι και εμείς είμαστε πολλοί και πολλές, αυτοί είναι κρυμμένοι και εμείς είμαστε στους δρόμους και τις γειτονιές.Εκεί δίνουμε και τα επόμενα ραντεβού μας: οι άνθρωποι και οι συλλογικότητες του Στεκιού Μεταναστών - Κοινωνικό Κέντρο, θυμίζοντας ότι και το αντίστοιχο Στέκι στην Αθήνα δέχτηκε πριν από λίγους μήνες δολοφονική επίθεση με χειροβομβίδα, συμμετέχουμε στις εκδηλώσεις που θα οργανώσει η BuenaVentura την Πέμπτη και Παρασκευή για να καλύψει τις ζημιές που άφησε πίσω του το τυφλό χτύπημα, και καλούμε όλους και όλες να κατέβουν στην πορεία αλληλεγγύης τη Δευτέρα το απόγευμα.


    Συλλογικότητες και άτομα από το Στέκι Μεταναστών - Κοινωνικό Κέντρο Αντιρατσιστική Πρωτοβουλία Θεσσαλονίκης, Δίκτυο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα, Εθελοντική Εργασία Θεσσαλονίκης, Πρωτοβουλία για Δικαιώματα των Κρατουμένων, Σύνδεσμος Αντιρρησιών Συνείδησης

    Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

    Είμαστε όλοι ύποπτοι, κι εγώ, κι εσύ, κι η γάτα μου μαζί...

    http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=507783

    Το τεκμήριο της αθωότητας εκτιμάται ως ένα από τα θεμέλια του δυτικού νομικού πολιτισμού. Στην πραγματικότητα, η διατύπωση αυτή αδικεί τη σημασία του. Το τεκμήριο της αθωότητας είναι θεμέλιο ολόκληρου του δυτικού πολιτισμού και όχι απλώς μίας πτυχής του, είναι θεμέλιο του ίδιου του ανθρωπισμού. Η βασική αυτή αρχή κοντολογίς ορίζει πως το δικαστήριο υποχρεούται να καταδείξει την ενοχή του κατηγορουμένου και όχι ο ίδιος την αθωότητά του. Και ακριβώς επειδή είναι κάτι πολύ περισσότερο από μία δικονομική αρχή, επεκτείνεται και σε άλλες πτυχές και στιγμές του δημόσιου βίου.

    Μετά το τέλος της πρόσφατης πορείας του Πολυτεχνείου πραγματοποιήθηκαν, παρά τον ειρηνικό της χαρακτήρα, πάνω από 290 προσαγωγές. Κάπου εδώ ξεκινάει το πρόβλημα. Οι πρώτες προσαγωγές ήταν "προληπτικές". Οι αστυνομικοί περικύκλωσαν έναν μεγάλο αριθμό ατόμων, απλά και μόνο επειδή επρόκειτο για τμήμα ενός μπλοκ αναρχικών. Στη συνέχεια προσήχθησαν πολλοί ακόμη, μεταξύ των οποίων και κόσμος που απλώς διαμαρτυρήθηκε για την αναίτια περικύκλωση των διαδηλωτών, καθώς και δημοσιογράφοι. Το ακόμη πιο σημαντικό όμως είναι πως τελικά από αυτές τις 290 (και βάλε) προσαγωγές, μόλις οι 7 εξελίχθηκαν σε συλλήψεις! Δηλαδή, μόνο για το 2% των προσαχθέντων προέκυψαν επιβαρυντικά στοιχεία και όχι κατʼ ανάγκην για την πρόκληση επεισοδίων. Πριν από έναν μήνα, υπό το "σοσιαλιστικό" δόγμα των αντιποίνων του κ. Χρυσοχοΐδη, μία επίθεση με πέτρες προς μία διμοιρία των ΜΑΤ επέφερε την κυρίευση των Εξαρχείων από την αστυνομία για δύο εβδομάδες. Το βράδυ της επίθεσης μάλιστα, με τη μέθοδο της εφόδου και του ελέγχου των στοιχείων (αδιακρίτως) των περαστικών, των θαμώνων των πάρκων και των μαγαζιών των Εξαρχείων, με πολλές καταγγελίες για άσκηση αναίτιας σωματικής βίας, πραγματοποιήθηκαν 80 προσαγωγές με την κατηγορία της συμμετοχής στην επίθεση. Από αυτές όμως προέκυψαν μόλις 8 συλλήψεις (10%) και μάλιστα για άσχετους λόγους (κατοχή μικροποσοτήτων κάνναβης κ.λπ.)

    Είναι προφανές πως η αστυνομία και ο πολιτικός της προϊστάμενος λειτουργούν με τη μέθοδο της... δειγματοληψίας! Δηλαδή, συλλαμβάνουμε όσο περισσότερους μπορούμε (ένα μεγάλο δείγμα) και κυνηγάμε τις πιθανότητες μέσα σε αυτούς να βρίσκονται και κάποιοι (με οποιονδήποτε τρόπο) παράνομοι. Μήπως λοιπόν το σχέδιο αλλάζει; Μήπως πλέον είμαστε όλοι εν δυνάμει ύποπτοι; Θα βγάλει το υπουργείο πρόγραμμα συλλήψεων ανά γειτονιά, και όσοι μπορούμε να αποδείξουμε την αθωότητά μας θα απελευθερωνόμαστε; Και τέλος πάντων, από όσους τελικά αφήνονται ως αθώοι, θα ζητήσει κανένας συγγνώμη ή να θεωρήσουμε πως η αναίτια και αδιαμαρτύρητη κράτηση εντάσσεται πια στις συμβατικές μας υποχρεώσεις προς το κράτος;

    Πέφτει λοιπόν ξανά στο τραπέζι μια παλιά ιδέα, που ο πολιτικός φιλελευθερισμός (όχι μόνο ο αριστερός) αναγκάζεται συχνά να υπερασπίζεται. Πως όταν ένα δημοκρατικό καθεστώς αντιμετωπίζει προβλήματα, η λύση δεν μπορεί να είναι ποτέ η λιγότερη αλλά μόνο η περισσότερη δημοκρατία. Οι συλλήψεις "στο σωρό" εντείνουν την ανασφάλεια των πολιτών, τόσο όσων συμμετέχουν σε κινηματικές δράσεις όσο όμως και αυτών που απέχουν και εισπράττουν ένα κλίμα γενικευμένου φόβου που καλλιεργούν το κράτος και τα ΜΜΕ. Αλλιώς, πώς να δικαιολογηθεί αυτή η μανιώδης... συλλογή προσαχθέντων; Το τεκμήριο της αθωότητας είναι λοιπόν αυτό που πρέπει να υπερασπιστούμε και να θυμίσουμε πως δεν κλείνεται μόνο στις αίθουσες των δικαστηρίων, αλλά υποστασιοποιείται στον πολίτη, ιδίως όταν αυτός είναι ενεργός, ακριβώς επειδή είναι θεμέλιο του ανθρωπισμού και του ορθολογισμού. Γιατί αλλιώς, μετά από τόσες συλλήψεις "στην τύχη", ποιος μπορεί να ρίξει άδικο σε όσους ειρωνικά αποδίδουν τον νέο τίτλο του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη ως "υπουργείο ΠΡΟ-ΠΟ";



    Δείτε σχετικά:

    ΑΥΓΗ:
    http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=505594

    http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=505600

    http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=505863


    105,5 ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ:
    http://www.stokokkino.gr/vlantis.mp3/view


    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ:
    http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=102965


    TVXS:
    http://www.tvxs.gr/v26416

    Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009

    Τα κενά ασφαλείας του Facebook!


    http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=504158





    Παπαγιάννης Κώστας
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/11/2009


    Ακτιβιστές του Διαδικτύου ανέλαβαν τον έλεγχο σε σχεδόν 300 ομάδες της διαδικτυακής κοινότητας Facebook με στόχο να δείξουν τα κενά ασφαλείας στην πολύ δημοφιλή υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης. Οι αντάρτες του Διαδικτύου με την ονομασία Control Your Info (= ελέγξτε τις πληροφορίες σας) απέκτησαν τον έλεγχο σε 289 ομάδες που έμειναν εκτεθειμένες όταν αποσύρθηκε ο διαχειριστής τους. Όπως επισημαίνει η Control Your Info, "αν ένας διαχειριστής ομάδας αποχωρήσει, οποιοσδήποτε μπορεί να κάνει μια γρήγορη αναζήτηση στο Google και να καταχωρήσει τον εαυτό του ως νέο διαχειριστή".


    Στην προκήρυξή της η Control Your Info υποστηρίζει ότι δεν είναι χάκερ και ότι η ενέργειά της έχει στόχο "την αφύπνιση για τα ελαττώματα των social media". Η προκήρυξη καταλήγει ως εξής: "Νιώσε ελεύθερος να σχηματίσεις τη δική σου άποψη. Πάρε τον έλεγχο". Το Facebook αντιτείνει ότι "οι διαχειριστές των ομάδων δεν έχουν πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα των χρηστών".


    Το γεγονός αυτό ξαναφέρνει στην επιφάνεια τις ανησυχίες για τα προσωπικά δεδομένα που αναρτούν οι σχεδόν 300 εκατομμύρια χρήστες του Facebook. Λίγο καιρό πριν, ο ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας, Μ. Ζούκερμπεργκ, είχε επιχειρήσει να εισαγάγει νέους όρους λειτουργίας, με απώτερο στόχο όλα τα προσωπικά στοιχεία που αναρτούν οι χρήστες να ανήκουν στο Facebook και η υπηρεσία να μπορεί να τα εμπορεύεται. Οι οξύτατες αντιδράσεις υποχρέωσαν τον Ζούκερμπεργκ να υπαναχωρήσει. Επίσης υπάρχουν πολλές περιπτώσεις ανθρώπων που έχουν απολυθεί από τη δουλειά τους με στοιχεία που τα αφεντικά τους έχουν συλλέξει από το Facebook.

    Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009

    Σύλλογος Διδασκόντων εναντίον παρελάσεων!!!

    http://www.tvxs.gr/v24242


    Ο Σύλλογος διδασκόντων του 1ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης αντιτίθεται στη συμμετοχή των μαθητών του στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου εκφράζοντας τις παιδαγωγικές αντιρρήσεις στο θεσμό της μαθητικής παρέλασης.
    Του Aρίστου Αναγνώστου.

    «Η ολοκληρωτική νοοτροπία, ο αποκλεισμός και οι διακρίσεις, ο μιλιταρισμός, η ψυχολογία μαζικής πειθαρχίας και η αφομοίωση δεν έχουν προφανώς καμιά σχέση με την κατάκτηση της ιστορικής γνώσης και την κριτική προσέγγιση της συλλογικής μνήμης από τους μαθητές Αν κάτι πρέπει να διδάσκονται τα παιδιά από τον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο είναι αυτό που χιλιάδες άνθρωποι διαδήλωναν στους δρόμους με τη λήξη του πολέμου: “Ποτέ πια πόλεμος, ποτέ πια φασισμός στη γη” Κι αυτό φυσικά δε μπορεί να γίνει μέσα από την παρέλαση, το αντίθετο μάλιστα», αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο Σύλλογος των δασκάλων του 1ου Πειραματικού Δημοτικού.


    Παρέλαση με το ζόρι
    Ωστόσο, παρά την άρνηση των δασκάλων, οι μαθητές του 1ου Πειραματικού θα παρελάσουν με …άνωθεν επιβολή. Αυτή είναι η απόφαση του Διευθυντή του 1ου Γραφείου της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης.

    Η απόφαση αυτή προκάλεσε την αντίδραση του Εποπτικού Συμβουλίου των Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων του ΠΤΔΕ-ΑΠΘ, το οποίο απαρτίζουν ο επίκουρος καθηγητής, Αθανάσιος Αϊδίνης και οι λέκτορες Τάσος Λιάμπας και Έφη Παπαδημητρίου. Με ομόφωνη απόφασή του το εποπτικό Συμβούλιο εκφράζει την υποστήριξή του στο Σύλλογο Διδασκόντων του 1ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου για τις παρελάσεις, θεωρώντας τις «ως συντηρητικά ιδεολογικά σύμβολα και αναχρονιστικές πρακτικές που αντιτίθενται στην υπόσχεση της Παιδαγωγικής ως Επιστήμης της Εκπαίδευσης για ένα ανθρώπινο και δημοκρατικό σχολείο για όλα τα παιδιά, που προετοιμάζει το δημιουργικό, κοινωνικό, ικανό για συνεργασία και ολόπλευρα ολοκληρωμένο άνθρωπο».


    Δάσκαλοι: Η Ιστορία μιλά από μόνη της
    Ο Σύλλογος διδασκόντων του 1ου Πειραματικού Δ. Σ. Θεσσαλονίκης του ΠΤΔΕ του ΑΠΘ θυμίζει μεταξύ άλλων στην ανακοίνωσή του ότι: «Το μαθητικό συμπλήρωμα στις στρατιωτικές παρελάσεις ξεκίνησε στα χρόνια του Μεταξά, όταν η ομοιομορφία της εμφάνισης μαθητών και μαθητριών ήταν δεδομένη, ενώ η στρατιωτικοποίηση της νεολαίας ( Ε.Ο.Ν.) ήταν βασικός στόχος του καθεστώτος. Από τότε οι μαθητικές παρελάσεις συνεχίζονται αδιάλειπτα καθοριζόμενες από ένα θολό νομοθετικό πλαίσιο -«προαιρετικά και με το ζόρι», παρά την καταδίκη της χώρας μας από το ευρωπαϊκό δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων για το θέμα της υποχρεωτικότητας της συμμετοχής μαθητών και εκπαιδευτικών σ΄ αυτές. Η μόνη περίοδος που τέθηκε ουσιαστικά ζήτημα κατάργησής τους ήταν αμέσως μετά τη χούντα. Όμως οι παρελάσεις έμειναν ανέγγιχτες από οποιαδήποτε απόπειρα «εκσυγχρονισμού» ακολούθησε και έτσι μέχρι σήμερα μαθητές και μαθήτριες συνεχίζουν να παίζουν τα στρατιωτάκια με τους εκπαιδευτικούς (και ιδίως τους/τις γυμναστές/τριες) σε ρόλο «επιλοχία».

    Από τη σκοπιά της παιδαγωγικής
    «Προφανώς, η μαθητική παρέλαση (και μάλιστα στρατιωτικού τύπου) δεν αντέχει ούτε τη στοιχειώδη κριτική προσέγγιση από οποιαδήποτε σύγχρονη παιδαγωγική σκοπιά. Αφού όλα στην παρέλαση παραπέμπουν σε παιδαγωγικούς αρχαϊσμούς στρατιωτικού τύπου. Γι’ αυτό και όλη η προετοιμασία είναι μια ξεκομμένη δράση στο χώρο του σχολείου. Συναντά τη χαρούμενη αποδοχή των μαθητών/τριών, μόνο γιατί γίνεται «έξω» και αντιμετωπίζεται με την ιλαρότητα ενός παιχνιδιού ρόλων. Έτσι όμως η «εγχάραξη» επιτυγχάνεται πολύ ευκολότερα, αφού οι «συνθήκες πρόσληψης» είναι σχεδόν ιδανικές (πολύ θα θέλαμε ένα μεγάλο μέρος της καθημερινής εκπαιδευτικής διαδικασίας να γίνεται «έξω» και με «παιχνιώδη» διδακτική προσέγγιση).


    Όμως τι ακριβώς «εγχαράσσεται»;
    α) Διαχωρισμός-διακρίσεις: αγόρια μπροστά, κορίτσια πίσω (ολοφάνερα σεξιστικό), αλλά και ψηλοί/ές μπροστά, κοντοί/ές πίσω (ολοφάνερα ακατανόητο). Και κυρίως άξιοι/ες ξεχωριστά -η Ελλάδα της σημαίας-πληβείοι πίσω. Μάλιστα η εξάδα μόνο πηγαίνει συνήθως στη Δοξολογία και πάντα μπροστά- ξεκομμένη από τον υπόλοιπο μαθητικό όχλο. Εδώ, συναντάμε και το μεγάλο θέμα της απόρριψης των παιδιών με αναπηρίες. Η εγκύκλιος που επιτρέπει και τη συμμετοχή ανάπηρων στην πράξη περιορίζεται στους/ις σημαιοφόρους και αποτελεί καταφανώς επικοινωνιακό τρικ, που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γενικευτεί, αφού οι απαιτήσεις για τη συμμετοχή στα «παρελαύνοντα τμήματα» δεν σέβονται διόλου τις ιδιαίτερες δυσκολίες και ανάγκες αυτών των παιδιών.

    β) Θηριοδαμαστικός παβλοφισμός: Όλοι/όλες περπατάμε με το ίδιο αφύσικο βήμα, μετά από πολύωρη, μάλιστα, εκγύμναση, που μετατρέπει το σχολείο σε τσίρκο. Για να μπορούμε να «στοιχιζόμαστε» βλέποντας μόνο το κεφάλι του μπροστινού μας και να «ζυγιζόμαστε» ρίχνοντας ματιές στο πλάι στο/στη διπλανό/ή μας και εντέλει να κινούμαστε σαν ρομποτάκια με το ρυθμό που επιβάλλει -παβλοφικά-η σφυρίχτρα ή το «ένα στο αριστερό».

    γ) Αγελισμός - ομοιομορφία: συνδέεται με το προηγούμενο όσον αφορά στην κίνηση στο χώρο, αλλά επεκτείνεται και στην ενδυμασία. Την πιο ορατή προσπάθεια υποταγής του ατόμου στη μαζική ομοιομορφία του συνόλου. Τώρα τελευταία, μάλιστα, έχουμε σύνδεση του εθνικοσοσιαλιστικού αυτού κατάλοιπου με το θεσμό της χορηγίας. Συνήθως φροντιστήρια «χορηγούν» μέρος (φουλάρια, γιλέκα, μπερέδες κ.λ.π.) της ενδυμασίας.

    δ) Υποβιβασμός του ελεύθερου πολίτη σε υποταγμένο «υπήκοο»: Από ποιο φεουδαρχικό χρονοντούλαπο άραγε βγαίνουν αυτοί οι «επίσημοι» που στέκονται κάθε φορά στην εξέδρα (δεσπότης, στρατηγός, νομάρχης -οι αρχές και εξουσίες του τόπου) επιθεωρώντας με βλοσυρό βλέμμα τους υπηκόους τους, καθώς αυτοί τους «αποδίδουν τιμές» (γιατί άραγε;) στρέφοντας την κεφαλή δεξιά (ενώ ταυτόχρονα κοιτάνε λοξά τη «στοίχισή» τους και ακόμα πιο λοξά τη «ζύγισή» τους);

    ε) Κιτς και αισθητική κακογουστιά: Εκτός από τον τρόπο που κινούμαστε και τα ρούχα που φοράμε στην παρέλαση ακούμε και μουσική (δεν υπάρχει τελετουργία χωρίς μουσική υπόκρουση άλλωστε, εκτός από αυτές που απαιτούν πλήρη σιωπή). Και τι μουσική! Στρατιωτικά εμβατήρια (την κακοποίηση, δηλαδή, της όποιας συμφωνικής παράδοσης της Δύσης) που επενδύουν μουσικά κάποια άτεχνα στιχάκια εθνικιστικού κρεσέντου.

    στ) Eθνικιστική μονοπολιτισμικότητα: Παρά τα ρητορικά φληναφήματα περί «σεβασμού των πολιτισμικών διαφορών» οι παρελάσεις αποτελούν έναν ακόμη μηχανισμό (τον πιο χοντροκομμένο, ίσως) για την επιβολή είτε της αφομοίωσης είτε της ρατσιστικής απόρριψης και του αποκλεισμού του «διαφορετικού» από την εκπαιδευτική διαδικασία. Οι «καθιερωμένες» πλέον αντιπαραθέσεις γύρω από το ζήτημα των αλλοδαπών σημαιοφόρων το αποδεικνύουν περίτρανα.